«Αγώνας δρόμου» για αεροδρόμιο, μαρίνα, οδικούς άξονες

01/07/2012 - 05:56
Με φόντο την κρίσιμη οικονομική κατάσταση της χώρας, ο υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Νίκος Σηφουνάκης σε εφ’ όλης της ύλης συνέντευξη Τύπου την Παρασκευή το μεσημέρι αναφέρθηκε σε όλα τα τρέχοντα ζητήματα επικαιρότητας, αλλά και σε μεγάλα έργα που έχουν δρομολογηθεί στη Λέσβο.
Με φόντο την κρίσιμη οικονομική κατάσταση της χώρας, ο υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Νίκος Σηφουνάκης σε εφ’ όλης της ύλης συνέντευξη Τύπου την Παρασκευή το μεσημέρι αναφέρθηκε σε όλα τα τρέχοντα ζητήματα επικαιρότητας, αλλά και σε μεγάλα έργα που έχουν δρομολογηθεί στη Λέσβο.

Σχολιάζοντας την οικονομική κρίση και την είσοδο στο Διεθνές Νομισματικό Ταμείο, ο κ. Σηφουνάκης έκανε λόγο για τη μεγαλύτερη κρίση που έχει αντιμετωπίσει η χώρα μεταπολεμικά. Επέκρινε, μάλιστα, σε υψηλούς τόνους τη στάση της Ν.Δ. για την αντιπολιτευτική τακτική της, λέγοντας «αναμασούν την ίδια καραμέλα περί καθυστέρησης λήψης μέτρων και ολιγωρίας της κυβέρνησης, σάματις η καθυστέρηση δεν αφορά αυτούς που κυβερνούσαν μερικούς μήνες πριν».

Στο ΕΣΠΑ το αεροδρόμιο
Αισιόδοξα μηνύματα για το έργο του αεροδρομίου Μυτιλήνη έδωσε χθες ο κ. Σηφουνάκης, αναφερόμενος στις ενέργειες που βρίσκονται σε εξέλιξη. Όπως έκανε γνωστό, το νέο κτήριο του αεροδρομίου θα ξεπεράσει τα 12.000 τ.μ., από 2.500 τ.μ που είναι σήμερα. Θα είναι σύγχρονο, βιοκλιματικό, με οργανωμένο πάρκινγκ. «Αυτήν τη στιγμή», είπε, «γίνεται ένας αγώνας δρόμου να προλάβουμε το χαμένο χρόνο και να εντάξουμε το έργο στο ΕΣΠΑ, δηλαδή να υπάρξει χωροθέτηση των λεγόμενων “κίτρινων” εγκαταστάσεων, διεύρυνση της πίστας στάθμευσης αεροπλάνων, να εκπονηθεί προμελέτη αρχιτεκτονική, στατική, μηχανολογική και στη συνέχεια, με τη μελέτη κατασκευής, να γίνει το νέο σύγχρονο κτηριακό συγκρότημα.»

Τρέχουν και για τη μαρίνα
Έναν άλλο αγώνα δρόμου δίνει όμως το υπουργείο και για την ολοκλήρωση των διαδικασιών ώστε να λειτουργήσει η μαρίνα Μυτιλήνης. Ο κ. Σηφουνάκης είπε ότι οι εγκαταστάσεις στα τέσσερα χρόνια που πέρασαν από τότε που εγκαινιάστηκαν, έχουν υποστεί φθορές, ενώ η προσωρινή λειτουργία από την Εταιρεία Τουριστικών Ακινήτων (ΕΤΑ) απαιτούσε νομοθετική ρύθμιση που δεν είχε γίνει από την προηγούμενη κυβέρνηση. Στο τελευταίο Υπουργικό Συμβούλιο, ο αρμόδιος υπουργός παρουσίασε έτοιμη προς ψήφιση στη Βουλή τη σχετική διάταξη. Όπως τόνισε ο υφυπουργός, η ΕΤΑ θα λειτουργήσει προσωρινά τη μαρίνα μέχρι να γίνει - σύμφωνα με τις οδηγίες της Ευρωπαϊκής Ένωσης - ο διαγωνισμός ανάθεσης μακροχρόνιας λειτουργίας. Επίσης θα πρέπει να γίνει και διαγωνισμός προμήθειας του εξοπλισμού που απαιτείται για τις εγκαταστάσεις (εστιατόρια, ιατρεία, βοηθητικοί χώροι κ.λπ.). «Δεν ξέρω αν θα προλάβουμε να είμαστε έτοιμοι μέχρι τέλη Ιουνίου ή μέσα Ιουλίου», είπε ο κ. Σηφουνάκης.
Ευχάριστες εξελίξεις γνωστοποίησε ο κ. Σηφουνάκης και για το έργο των οδικών αξόνων, για το οποίο δήλωσε χαρακτηριστικά: «Ντρέπομαι που αναγκάζομαι να επισημάνω και πάλι ότι πρόκειται για έργο το οποίο βρήκαμε σχεδόν εκεί που το αφήσαμε το 2004. Μέσα στο εξάμηνο που πέρασε, ολοκληρώθηκε σχεδόν η μελέτη Καλλονής - Σιγρίου και Καλλονής - Πέτρας. Αυτές τις ημέρες επικυρώνονται οι μελέτες και αρχίζει η σύνταξη των τευχών δημοπράτησης για να μπορέσουν τα έργα να ενταχθούν (όπως και το αεροδρόμιο Μυτιλήνης) στο θεματικό πρόγραμμα του υπουργείου. Η συνολική δαπάνη των αξόνων υπολογίζεται στα 70 εκατ. ευρώ.


Για την κόντρα με το Βγενόπουλο
«Κάνουμε τη δουλειά μας»


Ο υφυπουργός δέχθηκε ερωτήσεις, βέβαια, και για τη γνωστή κόντρα με τον επιχειρηματία Ανδρέα Βγενόπουλο, η οποία πήρε μεγάλες διαστάσεις με τις καταγγελίες του δευτέρου για τα 50 εκατ. δραχμών που είχε διαθέσει ο επιχειρηματίας για τις φωτιές στη Σάμο. Ο κ. Σηφουνάκης απέδωσε τον «πόλεμο» στις ενέργειες που ξεκίνησε ο ίδιος από τον περασμένο Νοέμβριο με την απελευθέρωση των άγονων γραμμών, που όπως είπε σήμερα εξασφαλίζει στο Ελληνικό Δημόσιο περίπου 12,5 εκατ. ευρώ, αφού από 35 εκατ. ευρώ που ήταν μέχρι τώρα όταν ίσχυε το μονοπώλιο της Ολυμπιακής, έχει πέσει στα 22,5 εκατ. ευρώ.
Επίσης αναφέρθηκε και στην απελευθέρωση του handling (επίγεια εξυπηρέτηση) στα αεροδρόμια. «Εμείς κάνουμε τη δουλειά μας και δε θα σταματήσουμε να την κάνουμε, προτάσσοντας το συμφέρον της χώρας και των πολιτών, χωρίς να υποκύπτουμε σε πιέσεις», είπε χαρακτηριστικά.
Κατηγόρησε, τέλος, τον επιχειρηματία για φθηνές συκοφαντίες, που εξέπεσαν αμέσως μετά τις δηλώσεις των εκπροσώπων της Τ.Α. της Σάμου, ενώ τόνισε ότι θα κληθεί να δώσει εξηγήσεις στη Δικαιοσύνη όπου έχει προσφύγει ο υφυπουργός.

Γενική Ροή Ειδήσεων

PROUDLY POWERED BY CJ web | Copyright © 2017 {emprosnet.gr}
Made with love and a lot of coffee by CJ web, Creative web Journey