Τάξη στο κεντρικό πάρκινγκ της Μυτιλήνης επιχειρεί να βάλει το Συμβούλιο της Δημοτικής Κοινότητας, που κατέληξε σε πρόταση προς το Δημοτικό Συμβούλιο Λέσβου να προχωρήσει ο Δήμος στην επιβολή ελεγχόμενης στάθμευσης με τη θέσπιση συμβολικού ημερήσιου τέλους.
Τάξη στο κεντρικό πάρκινγκ της Μυτιλήνης επιχειρεί να βάλει το Συμβούλιο της Δημοτικής Κοινότητας, που κατέληξε σε πρόταση προς το Δημοτικό Συμβούλιο Λέσβου να προχωρήσει ο Δήμος στην επιβολή ελεγχόμενης στάθμευσης με τη θέσπιση συμβολικού ημερήσιου τέλους. Το κόστος για τη στάθμευση επί μια ολόκληρη μέρα θα είναι σύμφωνα με την πρόταση μισό ή ένα ευρώ και η τήρηση του μέτρου θα είναι ευθύνη της Δημοτικής Αστυνομίας, η οποία θα ελέγχει συνολικά την κατάσταση σε όλη την περιοχή, απ’ τη μαρίνα μέχρι και τη ΔΕΗ, ώστε να νοικοκυρευτεί επιτέλους το πάρκινγκ, να αποθαρρυνθούν όσοι εγκαταλείπουν ή εκθέτουν σε μόνιμη βάση αυτοκίνητα προς πώληση κι έτσι να δημιουργηθούν νέες θέσεις στάθμευσης, που επειγόντως χρειάζεται η πόλη.
Με μία μόνο διαφοροποίηση σε ό,τι αφορά στην επιβολή τέλους, αυτή του Γιώργου Χριστοδούλου απ’ την παράταξη της «Λαϊκής Συσπείρωσης», το Συμβούλιο της Δημοτικής Κοινότητας Μυτιλήνης κατέληξε το βράδυ της Τετάρτης σε σειρά προτάσεων για την τακτοποίηση του πάρκινγκ. Όπως μας είπε ο πρόεδρος της Δ.Κ. Μυτιλήνης, Θεόδωρος Στεργίου, οι προτάσεις αυτές θα αποτελέσουν την εισήγησή του προς το Δημοτικό Συμβούλιο Λέσβου στην επόμενη κιόλας συνεδρίαση, αφού όπως τόνισε «επείγει να μπει τάξη και να δημιουργηθούν κι άλλες θέσεις στάθμευσης».
Έργο Δημοτικής Αστυνομίας…
Αναλυτικότερα, ο κ. Στεργίου, μεταφέροντας τη συζήτηση που έγινε στη συνεδρίαση, μας είπε ότι κατ’ αρχάς προτείνεται να εκπονηθεί μία μελέτη διαχείρισης του τμήματος που βρίσκεται μπροστά απ’ τη ΔΕΗ, στο οποίο θα πρέπει να γίνουν διαγραμμίσεις και καλύτερη διάταξη του διαθέσιμου χώρου, ώστε να δημιουργηθούν περισσότερες θέσεις παρκαρίσματος. Το ίδιο θα πρέπει να γίνει στην περιοχή της πλατείας Εθνικής Αντίστασης («περίπτερο Σωκράτη»), όπου συγκεντρώνεται, όπως και σε άλλες «ζώνες» τού πάρκινγκ, μεγάλος αριθμός αυτοκινήτων τα οποία είναι προς πώληση.
«Βάζοντας τέλος μισό ή ένα ευρώ - θα αποφασίσει το Δημοτικό Συμβούλιο το ύψος - αποτρέπουμε ορισμένους ιδιοκτήτες οχημάτων να αφήνουν τα αυτοκίνητα που έχουν προς πώληση ή και χωρίς πινακίδες στο πάρκινγκ, σα να ήταν ιδιωτικός τους χώρος, για μεγάλο διάστημα», ανέφερε ο κ. Στεργίου που σημείωσε ότι ο έλεγχος της στάθμευσης, που προτείνεται να γίνεται με κάρτα ημερήσιας διάρκειας, θα ανήκει στη Δημοτική Αστυνομία.
Τάξη στο χάος τού πάρκινγκ της Μυτιλήνης λέει να βάλει ο Δήμος Λέσβου
… και γερανού
«Όσες φορές και για όση θέλει κανείς μέσα σε μια μέρα θα μπορεί να χρησιμοποιεί με την ίδια κάρτα το πάρκινγκ, καταβάλλοντας ένα συμβολικό μικρό ποσό. Όλοι οι άλλοι, όμως, που εγκαταλείπουν τα αυτοκίνητά τους θα αναγκαστούν, για να μην πληρώνουν 15 ή 30 ευρώ το μήνα, να τα πάρουν», συνέχισε ο κ. Στεργίου.
Ακόμη, όποιο αυτοκίνητο χωρίς πινακίδες εντοπίζεται είτε στο πάρκινγκ είτε σε άλλο σημείο της πόλης σταθμευμένο για πολύ καιρό, τότε θα σημαίνεται απ’ τη Δημοτική Αστυνομία και τις δημοτικές υπηρεσίες και θα τοποθετείται στο παρμπρίζ του ειδοποιητήριο για τη μετακίνησή του. Όποιο όχημα δε μετακινηθεί για τρεις μήνες, θα το παραλαμβάνει γερανός και θα πηγαίνει για καταστροφή, όπως προβλέπεται απ’ το νόμο. Άλλωστε, όπως επεσήμανε ο πρόεδρος της Μυτιλήνης, όταν κανείς καταθέτει πινακίδες βεβαιώνει ότι έχει χώρο να αφήσει το όχημά του και σε καμμία περίπτωση ο χώρος αυτός δεν μπορεί να είναι το δημοτικό πάρκινγκ ή οι δρόμοι της πόλης.
«Πιστεύουμε ότι πρέπει να μπει τάξη στο πάρκινγκ, να βελτιωθεί η εικόνα του και να αξιοποιηθεί κάθε δυνατότητα που υπάρχει για θέσεις στάθμευσης. Με τις προτάσεις μας, όπως και με το μέτρο της ελεγχόμενης στάθμευσης, θεωρούμε ότι υπάρχει τρόπος να αποκτήσει η πόλη, οι κάτοικοι και οι επισκέπτες της έναν καλύτερο χώρο παρκαρίσματος», κατέληξε ο κ. Στεργίου.