Στην ανακοίνωση που εξέδωσε η ΝΕΛ αργά το απόγευμα της Πέμπτης, αναφέρεται σε διαμαρτυρίες κατοίκων και επισκεπτών των νησιών του Βορείου Αιγαίου.
Στην ανακοίνωση που εξέδωσε η ΝΕΛ αργά το απόγευμα της Πέμπτης, αναφέρεται σε διαμαρτυρίες κατοίκων και επισκεπτών των νησιών του Βορείου Αιγαίου. Με αφορμή τις διαμαρτυρίες αυτές, σημειώνει ότι έχει ζητήσει την αντικατάσταση του «Ταξιάρχης» με το «Μυτιλήνη» με ετήσια δρομολόγηση στις επιδοτούμενες γραμμές Θεσσαλονίκη - Μύρινα - Μυτιλήνη - Χίος - Βαθύ Σάμου και Καβάλα - Μύρινα - Μυτιλήνη - Χίος - Βαθύ.
Επίσης ζήτησε την ετήσια δρομολόγηση των «Μυτιλήνη» και «Ταξιάρχης» στην γραμμή από Πειραιά προς Ικαρία - Σάμο και εν συνεχεία σύνδεση µε Θεσσαλονίκη και Καβάλα. Με αυτά τα δρομολόγια η εταιρεία θεωρεί ότι εξυπηρετούνται καλύτερα οι μεταφορικές ανάγκες των νησιών.
Ωστόσο, «οι αρμόδιοι φορείς του Υπουργείου, παρά τις επιστολές διαμαρτυρίας από αρμόδιους φορείς των νησιών (δημάρχους, περιφερειάρχες, εμπορικούς συλλόγους κ.λπ.), ακόμα και σήμερα Πέμπτη 14 Ιουλίου μετά από 44 ολόκληρες ημέρες, κωφεύουν... εκκωφαντικά. Μετά κόπων και βασάνων αποφάσισαν να συγκληθεί το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών για να εξετάσει τα αιτήματα αυτά, στις 21 Ιουλίου!» αναφέρει στην ανακοίνωσή της η ΝΕΛ, που διερωτάται: «μήπως λείπει η γάτα… και χορεύουν τα ποντίκια;».