Εκσυγχρονίζεται ο κλάδος των Ραδιοταξί της Μυτιλήνης, που προχωρούν σε αλλαγές στο τηλεφωνικό τους κέντρο και στη δημιουργία ιστοσελίδας, αποκτώντας παράλληλα δική τους πιάτσα στο Λόφο «Ξενία», για εξυπηρέτηση των φοιτητών και του εκπαιδευτικού προσωπικού.
Εκσυγχρονίζεται ο κλάδος των Ραδιοταξί της Μυτιλήνης, που προχωρούν σε αλλαγές στο τηλεφωνικό τους κέντρο και στη δημιουργία ιστοσελίδας, αποκτώντας παράλληλα δική τους πιάτσα στο Λόφο «Ξενία», για εξυπηρέτηση των φοιτητών και του εκπαιδευτικού προσωπικού. Παράλληλα, μετά τα μέσα Οκτωβρίου, οπότε και αναμένεται να δημοσιοποιηθεί το σχετικό νομοσχέδιο, θα συσταθεί η εταιρεία των ιδιοκτητών ραδιοταξί, κίνηση που θα έχει θετικά αποτελέσματα για τους ίδιους και ίσως μακροπρόθεσμα και για τους πελάτες.
Στη γενική συνέλευση που πραγματοποίησε η Ένωση Ραδιοταξί Μυτιλήνης, την Κυριακή 22 Αυγούστου, τα μέλη της αποφάσισαν να προχωρήσουν σε τροποποίηση του καταστατικού τους για τη δημιουργία εταιρείας. Παράλληλα, οι ιδιοκτήτες ραδιοταξί προχωρούν σε συζητήσεις με ιδιωτικές εταιρείες της Λέσβου που ενδέχεται να ενδιαφέρονται για συνεργασία με τους ίδιους, όπως πρατήρια καυσίμων, ασφάλειες, εταιρείες ανταλλακτικών κ.λπ.. Σκοπός τους να επιτύχουν, ως εταιρεία πλέον, καλύτερες οικονομικές συμφωνίες με τους υπόλοιπους επαγγελματίες.
«Το τελευταίο διάστημα έχει πέσει σημαντικά η κίνηση στο χώρο εργασίας μας. Σκοπός μας με τη σύσταση εταιρείας ραδιοταξί είναι να προσφέρουμε καλύτερες υπηρεσίες στον κόσμο και να μπορέσουμε να μειώσουμε τα έξοδά μας, αυξάνοντας παράλληλα τα έσοδα», είπε στο «Ε» ο πρόεδρος της Ένωσης Ραδιοταξί Μυτιλήνης, Κωνσταντίνος Νέστορας.
Για την ώρα, ωστόσο, οι ιδιοκτήτες ραδιοταξί περιμένουν το νέο νομοσχέδιο της κυβέρνησης για τον κανονισμό λειτουργίας, το μίνιμουμ και το μάξιμουμ της ταρίφας κ.λπ., το οποίο προβλέπει τη δημιουργία εταιρειών και αναμένεται να βγει μέσα στον Οκτώβριο. Μόλις καταρτιστεί ο κανονισμός λειτουργίας, θα αποφασιστεί και το όνομα της εταιρείας. «Προς το παρόν δουλεύουμε βάσει των ισχυόντων τιμών που αναγράφονται και στο ταξίμετρο, καθώς δεν έχουμε περιθώριο για καλύτερη τιμή. Αν το καινούργιο νομοσχέδιο προβλέπει κάποιο τέτοιο περιθώριο και εφόσον μπορούμε, θα προβούμε σε καλύτερες τιμές. Σίγουρα, πάντως, με τη σύσταση της εταιρείας θα προσφέρουμε καλύτερες υπηρεσίες», εξηγεί ο πρόεδρος της Ένωσης.
«Πιάτσα» στο Πανεπιστήμιο
Πέρα από τη συσπείρωσή τους σε εταιρεία, οι ιδιοκτήτες ραδιοταξί θα διαθέτουν πλέον δική τους «πιάτσα» στο Λόφο του Πανεπιστημίου, για την εξυπηρέτηση κυρίως των μελών ΔΕΠ, ώστε να αποφευχθεί η χρέωση για κλήση και η αναμονή τους συχνά σε αντίξοες καιρικές συνθήκες, αλλά και για φοιτητές που χρειάζονται μεταφορά και δεν έχουν άλλο μέσο. Ήδη εδώ και ένα χρόνο, με απόφαση του Πρυτανικού Συμβουλίου, αποφασίστηκε η παραχώρηση δύο θέσεων στάθμευσης, ενώ οι οδηγοί ταξί αναμένουν - άμεσα σύμφωνα με τον κ. Νέστορα - απάντηση και για άλλες δύο θέσεις που έχουν ζητήσει.
Από εκεί και πέρα θα γίνουν αλλαγές και στο τηλεφωνικό κέντρο των ραδιοταξί, το οποίο προβλέπεται να εκσυγχρονιστεί πριν τη σύσταση της εταιρείας. «Με τη χρήση ειδικού συστήματος, θα εμφανίζονται κατ’ ευθείαν τα στοιχεία του πελάτη μόλις γίνεται η κλήση, προκειμένου να κερδίζουμε χρόνο, ενώ για τον ίδιο λόγο θα υπάρχει και ειδικό νούμερο που θα εξυπηρετεί ξενοδοχεία και τους πιο τακτικούς πελάτες μας. Σκοπός μας με τον εκσυγχρονισμό του κέντρου είναι και πάλι η καλύτερη εξυπηρέτηση των τελευταίων», εξηγεί ο κ. Νέστορας.
Μέχρι το τέλος Σεπτεμβρίου, πρόκειται να τεθεί σε λειτουργία και η ιστοσελίδα των ιδιοκτητών ραδιοταξί. Σε αυτήν - η διεύθυνση της οποίας πρόκειται να αποφασιστεί μέσα στις επόμενες μέρες - οι πελάτες θα μπορούν να βρίσκουν όλες τις πληροφορίες σχετικά με το τιμολόγιο των διαδρομών, τα τηλέφωνα όπου μπορούν να κλείσουν ραντεβού, τις υπόλοιπες προσφερόμενες υπηρεσίες, καθώς και όλα τα νέα και τα Δελτία Τύπου του κλάδου.