Το θέμα της δράσης της εταιρείας «Εγνατία Οδός Α.Ε.» στο Βόρειο Αιγαίο και των αντιδράσεων που υπάρχουν από διάφορες πλευρές φέρνει και πάλι στο προσκήνιο ανακοίνωση του Συλλόγου Εργαζομένων της.
Το θέμα της δράσης της εταιρείας «Εγνατία Οδός Α.Ε.» στο Βόρειο Αιγαίο και των αντιδράσεων που υπάρχουν από διάφορες πλευρές φέρνει και πάλι στο προσκήνιο ανακοίνωση του Συλλόγου Εργαζομένων της.
Σύμφωνα με αυτήν, ο Σύλλογος απέφυγε μέχρι σήμερα να τοποθετηθεί δημόσια στις διάφορες καταγγελίες που ακολούθησαν την πρόσφατη απόφαση για ανάθεση στην εταιρεία της κατασκευής έργων σε Περιφέρειες, ανάμεσα σε αυτές και το Βόρειο Αιγαίο, πρώτον γιατί δεν ήθελε να εμπλακεί στις εμφανείς, όπως λέει, προεκλογικές σκοπιμότητες, δεύτερον λόγω της δυσανασχέτησης για τις επαναλαμβανόμενες συντεχνιακές αντιδράσεις φορέων των μόνιμων υπαλλήλων ή άλλων ατόμων.
«Σήμερα απλά προστέθηκε και η προεκλογική αντιπαράθεση, εν όψει των περιφερειακών και δημοτικών εκλογών, στο κατώτερο δυνατό επίπεδο ενός αυτοδιοικητικού διαλόγου. Μήπως οι νέες αυτοδιοικητικές μονάδες θα ανήκουν σε άλλη χώρα; Ή δεν ήταν αυτές οι Περιφέρειες που μέχρι χθες ζητούσαν από την “Εγνατία Οδό Α.Ε.” την εκτέλεση αυτών ακριβώς των έργων; Ή μήπως οι αιρετοί άρχοντες θα έχουν άλλες προτεραιότητες;», αναφέρουν χαρακτηριστικά οι Εργαζόμενοι.
Στρεφόμενοι, μάλιστα, στους συναδέλφους τους δημόσιους υπαλλήλους, σημειώνουν ότι είναι κατανοητά τα παράπονα για την ανάγκη αναδιάρθρωσης των υπηρεσιών τους, αλλά η δημιουργία των «νέων» φορέων (όπως η ΕΟΑΕ, η «ΜΕΤΡΟ Α.Ε.», η «Κτηματολόγιο Α.Ε.» κ.λπ.), αποδείχτηκε συγκριτικά «επιτυχής και επωφελής».
«Πρέπει, άραγε, να θυμίσουμε ότι, αντίθετα από τη δική τους διασφαλισμένη συνταγματικά εργασιακή μονιμότητα, οι εργαζόμενοι στους φορείς αυτούς δεν έχουν απαλλαγεί - χρόνια τώρα - από το άγχος της απώλειας της εργασίας τους;», αναφέρουν οι Εργαζόμενοι της ΕΟΑΕ.
Κάνουν λόγο, μάλιστα, για ορατό πλέον κίνδυνο «να βρεθούν όλοι άεργοι», ενώ τίθεται το εξής ερώτημα στους εκπροσώπους της αυτοδιοίκησης: «Τα έργα ούτως ή άλλως “δικά σας” είναι, οι τοπικές κοινωνίες θα ωφεληθούν, το ποιος θα τα εκτελέσει έχει σημασία; Ποιον ενοχλεί να λειτουργήσει η “Εγνατία Α.Ε.” ως εταιρεία διαπεριφερειακής στήριξης και ανάπτυξης των υποδομών;»