Αντιδράσεις από λεωφορειούχος και οδηγούς ταξί

01/07/2012 - 05:56
Η αγορά δύο λεωφορείων από το δήμο Μύρινας, τα οποία θα χρησιμοποιηθούν για τη Δημοτική Συγκοινωνία και την εξυπηρέτηση της Μύρινας και των χωριών Κάσπακας, Κορνός, Πλατύ και Θάνος, έχει προκαλέσει αντιδράσεις, κυρίως στους λεωφορειούχους και τους οδηγούς ταξί, αλλά και σε άλλους επαγγελματίες της Λήμνου.
Η αγορά δύο λεωφορείων από το δήμο Μύρινας, τα οποία θα χρησιμοποιηθούν για τη Δημοτική Συγκοινωνία και την εξυπηρέτηση της Μύρινας και των χωριών Κάσπακας, Κορνός, Πλατύ και Θάνος, έχει προκαλέσει αντιδράσεις, κυρίως στους λεωφορειούχους και τους οδηγούς ταξί, αλλά και σε άλλους επαγγελματίες της Λήμνου. Πολλοί είναι εκείνοι που έσπευσαν να σχολιάσουν το υψηλό κόστος της αγοράς των δύο λεωφορείων τα οποία έχουν αρκετά χρονιά κυκλοφορίας, που ξεπερνούν ακόμη και τη δεκαετία.

Η αγορά των δύο λεωφορείων κόστισε στο δήμο Μύρινας 80.000 ευρώ, ενώ κάποιοι θεώρησαν ότι ήταν υπερβολικά μεγάλο το ποσό που διατέθηκε, καθώς στην αγορά αυτοκινήτων οι τιμές είναι εντελώς διαφορετικές, ενώ οι παρερχόμενες υπηρεσίες θεωρούνται πως είναι ελλιπείς και δε συνάδουν με τις ανάγκες της εποχής, κυρίως για ηλικιωμένους και άτομα με ειδικές ανάγκες, ειδικότερα όσον αφορά στο ένα λεωφορείο το οποίο είναι παλιάς τεχνολογίας και μάλιστα δεν επιδέχεται μετατροπές.

Με πίστωση του προγράμματος «Θησέας»

Αξίζει να σημειωθεί ότι ο δήμος Μύρινας προχώρησε στην αγορά των δύο αυτών λεωφορείων μετά από έγκριση συγκεκριμένης πίστωσης από πόρους τους υπουργείου Εσωτερικών και συγκεκριμένα του προγράμματος «Θησέας». Για τη δημιουργία δημοτικής συγκοινωνίας, το αρμόδιο υπουργείο είχε προχωρήσει στην εκπόνηση του προγράμματος «ΣΥΝ-ΚΟΙΝΩΝΙΑ», στο οποίο εντάχθηκαν οι δήμοι Μυτιλήνης και Μούδρου, ενώ ο δήμος Μύρινας, επιχορηγήθηκε μέσω άλλου προγράμματος για την αγορά των δύο αυτών λεωφορείων.
Επίσης να σημειωθεί ότι από πλευράς των λεωφορειούχων του ΚΤΕΛ υπάρχουν αντιδράσεις σχετικά με την απόφαση του δήμου Μύρινας, για να μην προχωρήσει σε συνεργασία με το ΚΤΕΛ, όπως έπραξε ο δήμος Μούδρου, καθώς κάτι τέτοιο είναι και δεσμευτικό από συγκεκριμένο νόμο και προβλέπεται από το πρόγραμμα «ΣΥΝ-ΚΟΙΝΩΝΙΑ». Ο δήμος Μύρινας ήδη από το καλοκαίρι του 2008 έχει προχωρήσει στην ίδρυση δημοτικής εταιρείας για τη λειτουργία δημοτικής συγκοινωνίας και μέσα στο επόμενο χρονικό διάστημα θα μπορέσει να θέσει σε λειτουργία το συγκεκριμένο πρόγραμμα.

Διαφωνεί

Διαφορετική είναι η άποψη της δημοτικής αρχής, καθώς με δηλώσεις του στο «Ε» ο δήμαρχος Μύρινας, Νάσος Σκαμάγκης, τονίζει ότι πολύ σύντομα θα ξεκινήσουν τα πρώτα δρομολόγια, σημειώνοντας: «Στις αρχές τις επόμενης εβδομάδας θα φτάσουν τα δύο πούλμαν και άμεσα ξεκινούν τα πρώτα δρομολόγια τα οποία θα εξυπηρετούν τους δημότες της Μύρινας και των δημοτικών διαμερισμάτων, κυρίως τις απογευματινές ώρες και κυρίως τις ώρες που δεν υπάρχουν δρομολόγια των ΚΤΕΛ. Έγινε προσπάθεια συνεργασίας με τα ΚΤΕΛ κατ’ επανάληψη, αλλά δεν προχώρησε. Εμείς ως δημοτική αρχή επιζητούμε συνεργασία με το ΚΤΕΛ, είμαστε πολλοί θετικοί σε μια τέτοια συνεργασία και αυτό δεν είναι μια δράση ανταγωνιστική προς τα ΚΤΕΛ, αλλά γίνεται για να εξυπηρετείται ο κόσμος.»
Να αναφέρουμε, τέλος, ότι μέχρι το τέλος Ιανουαρίου ο δήμος Μύρινας θα προχωρήσει σε ανακοινώσεις σχετικά με τη λειτουργία της Δημοτικής Συγκοινωνίας και τα πρώτα δρομολόγια, από και προς τη Μύρινα και τα δημοτικά διαμερίσματα.

Γενική Ροή Ειδήσεων

PROUDLY POWERED BY CJ web | Copyright © 2017 {emprosnet.gr}
Made with love and a lot of coffee by CJ web, Creative web Journey