«Απελπιστική η εξυπηρέτηση στις δημόσιες υπηρεσίες» επισημαίνει σε ερώτησή του σε τρεις υπουργούς

Πρόταση Αθανασίου για ΚΕΠ στο ΚΥΤ Μόριας

06/10/2018 - 14:20 Ενημερώθηκε 06/10/2018 - 23:23

Την απελπιστική κατάσταση που επικρατεί στις δημόσιες υπηρεσίες, στο ΚΕΠ Μυτιλήνης, στη ΔΟΥ Μυτιλήνης καθώς και στο τοπικό γραφείο ΟΑΕΔ της Μυτιλήνης εξηγεί με ερώτησή του προς την Υπουργό Εργασίας Έφη Αχτσιόγλου, τον Υπουργό Εσωτερικών Αλέξανδρο Χαρίτση και τον Υπουργό Οικονομικών Ευκλείδη Τσακαλώτο ο Βουλευτής Λέσβου Χαράλαμπος Αθανασίου, προτείνοντας παράλληλα τη δημιουργία ΚΕΠ εντός του ΚΥΤ Μόριας.

Ο Χ. Αθανασίου εξηγεί ότι στην ευρύτερη περιοχή της πόλης της Μυτιλήνης «διαβιούν σήμερα περίπου 15.000 μετανάστες και αιτούντες άσυλο», οι οποίοι σε καθημερινή βάση προσέρχονται μαζικά και απευθύνονται στο ΚΕΠ Μυτιλήνης, στη ΔΟΥ Μυτιλήνης και στο τοπικό γραφείο ΟΑΕΔ στη Μυτιλήνη για την έκδοση ΑΜΚΑ, ΑΦΜ και Κάρτας Ανεργίας, προκειμένου να αποκτήσουν πρόσβαση σε νοσηλεία, σε εργασία, σε σχολεία κλπ.

Αντεγκλήσεις και μικροσυμπλοκές

Όπως γίνεται αντιληπτό, προσθέτει, το ΚΕΠ 104 Μυτιλήνης, η ΔΟΥ Μυτιλήνης και το τοπικό γραφείο του ΟΑΕΔ στη Μυτιλήνη, εκτός των ανωτέρω μεταναστών και αιτούντων άσυλο, εξυπηρετούν και τους περίπου 45.000 μόνιμους κατοίκους της πόλης και παρεπιδημούντες από τα χωριά της Λέσβου, με αποτέλεσμα η κατάσταση να έχει γίνει απελπιστική λόγω του τεράστιου αριθμού ατόμων που καλούνται οι ανωτέρω Υπηρεσίες να εξυπηρετήσουν σε καθημερινή βάση και συνακόλουθα να υπάρχει έξαρση λεκτικών αντεγκλήσεων, μικροσυμπλοκών και παραπόνων που λαμβάνουν χώρα καθημερινά λόγω της ανυπόφορης κατάστασης που επικρατεί.

Σημειώνεται δε ότι λόγω της απόστασης από το Κέντρο Υποδοχής μέχρι τις προαναφερόμενες Υπηρεσίες, δεν είναι λίγες οι φορές όπου η μαζική προσέλευση των αιτούντων άσυλο και μεταναστών γίνεται από τις πρώτες πρωινές ώρες, λόγω της πολύωρης καθυστέρησης που υφίστανται στις ανωτέρω Υπηρεσίες, ενώ παρατηρείται το γεγονός ότι όχι μόνο οι γονείς των ανήλικων παιδιών και βρεφών τα φέρνουν μαζί τους προκειμένου να είναι ασφαλή, αλλά πολλές φορές υπάρχει και έλλειψη επικοινωνίας καθόσον δεν συνοδεύονται από διερμηνέα με αποτέλεσμα να δημιουργείται σύγχυση και αναταραχή.

Ειδικά, μάλιστα, σε περιόδους που διεκπεραιώνονται εποχικές διαδικασίες - όπως ο κοινωνικός τουρισμός, τα κοινωνικά επιδόματα, οι αιτήσεις συνταξιοδότησης κλπ - η προσέλευση των ντόπιου πληθυσμού είναι ιδιαίτερα αυξημένη και, πραγματικά τότε, στις υπηρεσίες αυτές δημιουργείται χάος και μεγάλη δυσαρέσκεια για τη λειτουργία των υπηρεσιών.

Η ερώτηση

Ενόψει των ανωτέρω και προκειμένου:

α) οι μόνιμοι κάτοικοι και παρεπιδημούντες της Λέσβου να μπορούν να εξυπηρετούνται ανθρώπινα,

β) οι μετανάστες και αιτούντες άσυλο να διευκολυνθούν στις συναλλαγές τους με τις προαναφερόμενες υπηρεσίες και να μην ταλαιπωρούνται επιπρόσθετα, ενόψει και των απαράδεκτων συνθηκών διαβίωσής τους και

γ) προκειμένου να αποσυμφορηθούν οι ανωτέρω υφιστάμενες δημόσιες υπηρεσίες στη Μυτιλήνη, ερωτώνται οι υπουργοί:

- Προτίθεστε να δημιουργήσετε ΚΕΠ στο Κέντρο Υποδοχής στη Μόρια προκειμένου να βελτιωθεί η εξυπηρέτηση των μεταναστών/αιτούντων άσυλο για τις συναλλαγές τους με τις δημόσιες Υπηρεσίες και συνακόλουθα να αποσυμφορηθούν οι υφιστάμενες Δημόσιες Υπηρεσίες;

- Εάν όχι, τι μέτρα προτίθεστε να λάβετε προκειμένου να εξομαλυνθεί η ανωτέρω περιγραφείσα απελπιστική κατάσταση στην οποία έχουν περιέλθει τόσο οι μόνιμοι κάτοικοι και οι παρεπιδημούντες της Μυτιλήνης αλλά και οι μετανάστες/αιτούντες άσυλο που παραμένουν στο νησί της Λέσβου;

Γενική Ροή Ειδήσεων

PROUDLY POWERED BY CJ web | Copyright © 2017 {emprosnet.gr}
Made with love and a lot of coffee by CJ web, Creative web Journey