Απαγορεύεται η αναπαραγωγή με οποιονδήποτε τρόπο.
Απαγορεύεται η αναπαραγωγή με οποιονδήποτε τρόπο.
Η συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου απέφερε καρπούς, πλέον όμως αντιδρά το 5ο Λύκειο που ζητείται να μεταστεγαστεί
Τρεισήμισι ώρες κράτησε η συζήτηση για το πρόβλημα στέγασης του Μουσικού Σχολείου Μυτιλήνης στα θέματα εκτός ημερήσιας διάταξης που απασχόλησε το βράδυ της Παρασκευής τη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου. Εκπρόσωποι του Μουσικού σχολείου, γονείς, μαθητές, αλλά και εκπρόσωποι του 5ου Γενικού Λυκείου Μυτιλήνης παρευρέθηκαν στη συζήτηση και κατέθεσαν τις απόψεις τους.
Το κτήριο στην Ακαδημία όπου στεγάζεται σήμερα το 5ο ΓΕΛ Μυτιλήνης
Μάλιστα, κάποιοι παραξενεύτηκαν από την παρουσία του 5ου ΓΕΛ, όμως αυτή εξηγήθηκε αμέσως. Ο λόγος δεν είναι άλλος από το ότι η διεύθυνση του σχολείου, αλλά και το 15μελές συμβούλιο των μαθητών διαφωνούν με το να «χάσουν το σπίτι τους». Και η διαμαρτυρία τους οφείλεται στη λύση που έχει προκριθεί ως πιθανότερη, δηλαδή το Μουσικό Σχολείο να μετεγκατασταθεί στην Ακαδημία και το 5ο ΓΕΛ που στεγάζεται εκεί να πάει στο Μουσικό σχολείο. Εν τέλει, η συζήτηση που είχε ως προσχέδιο την πρόταση της δημοτικής παράταξης του «Άλλου Δρόμου» για άμεση μετεγκατάσταση του Μουσικού στην Ακαδημία, έληξε με την απόφαση για δημιουργία διαπαραταξιακής επιτροπής με τη συμμετοχή εκπροσώπων όλων των εμπλεκομένων σχολείων, μαθητών και γονέων. Η πρόταση περί δημιουργίας επιτροπής και κυρίως των προτάσεων που θα καταθέσει έχει ως ορίζοντα την επόμενη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου. Όμως φαίνεται ότι τα πράγματα δεν θα είναι εύκολα, εφόσον οι αντιδράσεις από πλευράς 5ου ΓΕΛ Μυτιλήνης έχουν ήδη φανεί με τον πιο ξεκάθαρο τρόπο.
Η Ε. Τσαξιρλή
Τι λένε οι μαθητές
Η γραμματέας του 15μελούς μαθητικού συμβουλίου του 5ουθ ΓΕΛ Μυτιλήνης, Ευγενία Τσαξιρλή ανέφερε στο «Ε» τους λόγους για τους οποίους τόσο εκείνη όσο και οι συμμαθητές της αντιτίθεται στη μεταστέγαση του σχολείου τους:
- Το 5ο ΓΕΛ είναι το μόνο Λύκειο που εξυπηρετεί τις ανάγκες της περιοχής που αναπτύσσεται με αλματώδεις ρυθμούς.
- Είμαστε Λύκειο εννέα τμημάτων Γενικής Παιδείας και επιπλέον τμημάτων Προσανατολισμού και Επιλογής και οι αίθουσες του Μουσικού Σχολείου είναι ανεπαρκείς για την στέγασή μας.
- Μέσα από αυτές τις αιφνιδιαστικές και εκβιαστικές κινήσεις δημιουργείται αναστάτωση και πρόσθετο άγχος στους μαθητές του σχολείου μας και ειδικά στους μαθητές της Γ΄ Λυκείου που προετοιμάζονται για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις.
- Είναι εντελώς αντιπαιδαγωγικό να στρέφονται οι μαθητές του ενός σχολείου εναντίον του άλλου και να χρησιμοποιούνται για θέματα που πρέπει να επιλυθούν μακροπρόθεσμα από τους αρμόδιους.
- Το κτήριό μας είναι κατασκευασμένο και εξυπηρετεί τις ανάγκες Γενικού Λυκείου και σε καμία περίπτωση δεν έχει τις προδιαγραφές (ηχομονώσεις) για Μουσικό Σχολείο.
Απευθυνόμενη στους συμμαθητές της του Μουσικού Σχολείου λέει: «Θα μπορούσαμε να επικαλεστούμε τις δικές μας επιτυχίες και διακρίσεις στις Πανελλαδικές Εξετάσεις και εσείς τη δική σας αξιόλογη προσφορά στον χώρο της Μουσικής. Όμως, στόχος μας δεν είναι η σύγκριση που θα οδηγήσει σε σύγκρουση. Θέλουμε να βρείτε στέγη και να λύσετε το πρόβλημά σας, όχι όμως στερώντας μας τη δική μας στέγη».