Υπάλληλοι του Δήμου ξεκίνησαν μαζί με εκείνους του Λιμενικού τη διαδικασία απορρόφησης του νέου οργανισμού στο Δήμο

«Ιδρυτικές» διαδικασίες στο Λιμενικό Ταμείο

25/05/2016 - 15:44

Ο Δήμος έπιασε και επίσημα… «δουλειά» προκειμένου να απορροφήσει στη γενικότερη λειτουργία του το νέο Λιμενικό Ταμείο και να το καταστήσει το ταχύτερο δυνατό «λειτουργικό» και εντός του πλαισίου της γενικότερης στρατηγικής της δημοτικής αρχής για το νησί.

Ο Δήμος έπιασε και επίσημα… «δουλειά» προκειμένου να απορροφήσει στη γενικότερη λειτουργία του το νέο Λιμενικό Ταμείο και να το καταστήσει το ταχύτερο δυνατό «λειτουργικό» και εντός του πλαισίου της γενικότερης στρατηγικής της δημοτικής αρχής για το νησί.

Οι γραφειοκρατικές διαδικασίες, που πρέπει να ολοκληρωθούν προκειμένου το νεοσύστατο δημοτικό Λιμενικό Ταμείο να γίνει οργανισμός, ξεκίνησαν χθες, με υπαλλήλους του Δήμου να το επισκέπτονται και να ξεκινούν τις διαδικασίες μετάβασης από το παλαιό καθεστώς στο νέο. Για να γίνει αντιληπτό το τι πρέπει να γίνει στο Λιμενικό Ταμείο, θα πούμε πως επί της ουσίας ιδρύεται ένα νέο… Νομικό Πρόσωπο του Δήμου, το οποίο εκτιμάται πως θα είναι σε θέση να λειτουργήσει χωρίς προβλήματα ως ενιαίο κομμάτι του Δήμου από το ερχόμενο φθινόπωρο.

Οι υπάλληλοι του Δήμου, με επικεφαλής τον αντιδήμαρχο Οικονομικών Κώστα Κατσαρό και τον εν δυνάμει νέο γενικό γραμματέα του Δήμου Γρηγόρη Αληγιάννη, βρέθηκαν χθες στα γραφεία του Λιμενικού Ταμείου και είχαν μία πρώτη καθαρά «τεχνοκρατική» συνάντηση με τους αντίστοιχους υπαλλήλους τού μέχρι πρότινος Λιμενικού Ταμείου Λέσβου. Παρουσία του αντιπροέδρου του νέου οργανισμού Κυριάκου Πετρέλλη, μπήκαν επί τάπητος όλες οι διαδικασίες που πρέπει να τρέξουν τάχιστα για να συσταθεί και στην πράξη το νέο ΝΠΔΔ. Τι πρέπει να γίνει;

Οι διαδικασίες
Όπως είχαμε γράψει και κατά την πρώτη συνεδρίαση του νέου Δ.Σ. του οργανισμού, θα πρέπει καταρχάς να αλλάξει η επωνυμία, να βγει νέο ΑΦΜ και όλα ετούτα να «περαστούν» ακολούθως στις τράπεζες, στην εφορία και γενικά σε όλους τους φορείς με τους οποίους έχει συναλλαγές το Ταμείο. Από εκεί και έπειτα, θα πρέπει να βγει προϋπολογισμός, όπως γίνεται στα ΝΠΔΔ, αλλά και να συνταχθεί ένα σχέδιο δράσης που θα ενταχθεί πια και στο Τεχνικό Πρόγραμμα του Δήμου.

Για να γίνει αντιληπτό το ότι θα πρέπει να γίνουν… ιδρυτικές διαδικασίες στο νέο οργανισμό, θα πρέπει να αναφερθεί ότι ακόμα και οι μισθοδοσίες των υπαλλήλων θα πρέπει να περάσουν στην Ενιαία Αρχή Πληρωμών του Δήμου Λέσβου. Και για όλα ετούτα, εκτός του ότι δεν υπάρχει πρότερη εμπειρία, απαιτείται και ταχύτητα αλλά και νομική συμβουλή, την οποία παρέχει η νομική σύμβουλος του Δήμου κ. Ταμτάμη, που «σκανάρει» και τη νομοθεσία που διέπει όλους τους φορείς που έχουν να κάνουν με λιμάνια, ενώ είναι σε επαφή και με αντίστοιχα λιμενικά ταμεία της χώρας που πέρασαν στη δικαιοδοσία του Δήμου.

«Ως το φθινόπωρο…»
Τι θα γίνει μέχρι να ολοκληρωθούν όλα αυτά; Όπως τονίζει και ο αντιδήμαρχος Οικονομικών Κώστας Κατσαρός, που εποπτεύει τις διαδικασίες, στο «Ε», ο νέος οργανισμός θα είναι πανέτοιμος και από… «γραφειοκρατικής» πλευράς μέχρι το φθινόπωρο.

Ωστόσο, μέχρι τότε αυτό δεν σημαίνει πως το Λιμενικό Ταμείο δεν θα μπορεί να εκτελέσει κανονικά τις προγραμματισμένες δράσεις του, να υπογράφει συμβάσεις και να πληρώνει προμηθευτές και τα λοιπά.

Γενική Ροή Ειδήσεων

PROUDLY POWERED BY CJ web | Copyright © 2017 {emprosnet.gr}
Made with love and a lot of coffee by CJ web, Creative web Journey