Τελευταία ελπίδα για την επιβίωση

Έβαλε πλώρη για αύξηση κεφαλαίου η ΝΕΛ

12/06/2015 - 17:26

Πραγματοποιήθηκε χωρίς προβλήματα χθες το πρωί η γενική συνέλευση της ΝΕΛ και αποφασίστηκε η αύξηση κεφαλαίου των 25,54 εκατ. ευρώ που ζήτησε η διοίκηση της εταιρείας. Όπως γράφαμε στο χθεσινό φύλλο, αυτή είναι η μόνη επιλογή που έχει η εταιρεία να αντιμετωπίσει την οικονομική ασφυξία στην οποία έχει περιέλθει.

Πραγματοποιήθηκε χωρίς προβλήματα χθες το πρωί η γενική συνέλευση της ΝΕΛ και αποφασίστηκε η αύξηση κεφαλαίου των 25,54 εκατ. ευρώ που ζήτησε η διοίκηση της εταιρείας. Όπως γράφαμε στο χθεσινό φύλλο, αυτή είναι η μόνη επιλογή που έχει η εταιρεία να αντιμετωπίσει την οικονομική ασφυξία στην οποία έχει περιέλθει.

Γι’ αυτό άλλωστε και στο ενημερωτικό δελτίο που δόθηκε στη δημοσιότητα από την εταιρεία τονίζεται πως τα κεφάλαια που θα αντληθούν, θα χρησιμοποιηθούν προκειμένου να ενισχυθούν τα κεφάλαια κίνησης και οι τρέχουσες ανάγκες της.

Η σημερινή διοίκηση της ΝΕΛ θα κριθεί από το αν θα ολοκληρώσει επιτυχώς τη διαδικασία της αύξησης κεφαλαίου, δηλαδή από το αν θα βρει επενδυτές για να χρηματοδοτήσουν τους σχεδιασμούς της. Οι οποίοι πλέον δεν μπορούν να στηρίζονται στις άγονες γραμμές καθώς έχει χάσει τις περισσότερες και κινδυνεύει, άμεσα, να χάσει και τις άγονες των Κυκλάδων.

Η δικαστική διεκδίκηση αποζημιώσεων για τον τρόπο που η εταιρεία κρίθηκε έκπτωτη είναι μια διαδικασία που θα πάρει αρκετά χρόνια μέχρι να τελεσιδικήσει κι επιπρόσθετα το αποτέλεσμα αυτής της προσπάθειας είναι αβέβαιο.

Σε συμπληρωματικό ρόλο
Έτσι το μόνο που μένει για την ΝΕΛ είναι να στραφεί στην αξιοποίηση των όποιων ευκαιριών παρουσιάζει η ελληνική ακτοπλοΐα για τα συμβατικά της πλοία. Στην ουσία για τα επόμενα χρόνια η ΝΕΛ θα είναι μια μικρή ακτοπλοϊκή εταιρεία, η οποία θα παίζει συμπληρωματικό ρόλο στις ακτοπλοϊκές συνδέσεις του Αιγαίου.

Αυτό είναι το θετικό σενάριο.
Διότι ο στόλος της εταιρείας έχει συρρικνωθεί πάρα πολύ και δεν επιτρέπει τη γρήγορη ανάπτυξη των εργασιών της.

Ουσιαστικά τα μόνα πλοία που μπορεί να αξιοποιήσει αυτή τη στιγμή η ΝΕΛ είναι τα συμβατικά. Μάλιστα πριν μπουν σε δρομολόγια, τα πλοία θα πρέπει να περάσουν από εκτεταμένη εργασία συντήρησης καθώς βρίσκονται σε ακινησία για μεγάλο χρονικό διάστημα (π.χ. «Ταξιάρχης»). Ή σε επισκευή των βλαβών που έχουν παρουσιάσει (π.χ. «Μυτιλήνη»).

Μια άλλη επιλογή που μπορεί να αξιοποιήσει η ΝΕΛ και η οποία αρέσει πολύ στο διευθύνοντα σύμβουλό της, τον κ. Αβραντίνη, είναι ο εφοπλισμός.

Δηλαδή να βρίσκει γραμμές από τις οποίες μπορεί να αποκομίσει κέρδη και να δρομολογεί σε αυτές πλοία που θα νοικιάζει από πλοιοκτήτες που δεν μπορούν να τα αξιοποιήσουν.

Γενική Ροή Ειδήσεων

PROUDLY POWERED BY CJ web | Copyright © 2017 {emprosnet.gr}
Made with love and a lot of coffee by CJ web, Creative web Journey