Αρνείται να επανεγγράψει παραπληγική μαθήτρια

Τι συμβαίνει στο Δημοτικό Σχολείο Πέτρας

05/06/2014 - 14:28

Την άρνηση του διευθυντή του Δημοτικού Σχολείου Πέτρας να την επανεγγράψει στο Τμήμα Ένταξης συναντά 15χρονη μαθήτρια με ειδικές ανάγκες, η οποία κινδυνεύει να κλειστεί στο σπίτι την επόμενη χρονιά και να μην έχει πρόσβαση στην εκπαίδευση.

Την άρνηση του διευθυντή του Δημοτικού Σχολείου Πέτρας να την επανεγγράψει στο Τμήμα Ένταξης συναντά 15χρονη μαθήτρια με ειδικές ανάγκες, η οποία κινδυνεύει να κλειστεί στο σπίτι την επόμενη χρονιά και να μην έχει πρόσβαση στην εκπαίδευση.

Ο διευθυντής, με τον οποίο δεν κατορθώσαμε να επικοινωνήσουμε, σύμφωνα με πληροφορίες επικαλείται τη νομοθεσία, η οποία δίνει το δικαίωμα εγγραφής στο εν λόγω τμήμα σε άτομα με ειδικές ανάγκες έως τα 15 τους χρόνια.

Τη στάση του διευθυντή αποδοκιμάζουν και εκπαιδευτικοί της περιοχής, αλλά και ο βουλευτής Λέσβου τής Ν.Δ., Παύλος Βογιατζής, ο οποίος διαμαρτύρεται έντονα για το θέμα και με επιστολή του στον υπουργό Παιδείας, Κωνσταντίνο Αρβανιτόπουλο.

Η ιστορία της 15χρονης μαθήτριας ξεκινά δύο χρόνια πριν, όπου σύμφωνα με πληροφορίες δασκάλων της Πέτρας, είχε συναντήσει ξανά την άρνηση του διευθυντή του Σχολείου να εγγραφεί και χρειάστηκε η γραπτή διαβεβαίωση της διευθύντριας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, Αναστασίας Τσολερίδου, προκειμένου η μαθήτρια να μη μείνει εκτός Σχολείου.

Μάλιστα, την προηγούμενη σχολική χρονιά μετά κόπων και βασάνων λειτούργησε, και αυτό λειψά, το Τμήμα Ένταξης, καθώς η αρμόδια εκπαιδευτικός εργαζόταν δύο μέρες την εβδομάδα στην Πέτρα και δύο μέρες την εβδομάδα στη Μήθυμνα. Σύμφωνα με γνωμάτευση από το ΚΕΔΔΥ, αν η απόσταση προς τα ειδικά σχολεία είναι μεγάλη - και ειδικό σχολείο υπάρχει μόνο στη Μυτιλήνη -, τότε τα παιδιά με ειδικές ανάγκες δικαιούνται να παρακολουθούν στα σχολεία που εδρεύουν στην περιοχή τους.

«Έχουμε μιλήσει στο διευθυντή και του έχουμε εξηγήσει ότι παρ’ όλο που η μαθήτρια είναι 15 ετών, μπορεί να γίνει κάτι, ώστε να βρίσκεται στο Σχολείο και του χρόνου, γιατί διαφορετικά θα βρίσκεται κλεισμένη στο σπίτι. Από την άλλη, η καθημερινή συμβίωσή της με τους μαθητές του Σχολείου κάνει καλό όχι μόνο σε κείνη, αλλά και στους μαθητές.

Γιατί μπορεί το παιδί να είναι παραπληγικό, όμως μαθαίνει σιγά - σιγά και αισθάνεται χρήσιμο. Είναι πάντα με το χαμόγελο στα χείλη και ευδιάθετο όταν είναι στο Σχολείο», αναφέρει στην εφημερίδα μας εκπαιδευτικός του Δημοτικού Σχολείου Πέτρας.

Και ερώτηση Βογιατζή
«Το πρόβλημα είναι ότι εάν το παιδί δεν επανεγγραφεί στο συγκεκριμένο Σχολείο, το οποίο βρίσκεται δίπλα στον τόπο κατοικίας του, θα πρέπει να διανύει καθημερινά 70 χλμ., προκειμένου να πηγαίνει στο Ειδικό Σχολείο Μυτιλήνης, κάτι το οποίο είναι απαγορευτικό, εφόσον το παιδί είναι εντελώς παράλυτο και η μητέρα δεν έχει τη δυνατότητα να το συνοδεύει προς και από τη Μυτιλήνη σε καθημερινή βάση», αναφέρει ο κ. Βογιατζής προς τον υπουργό Παιδείας.

Παράλληλα, ο βουλευτής κάνει λόγο για ένα «καθαρά ανθρώπινο πρόβλημα, που χρειάζεται ανθρώπινη αντιμετώπιση». Για τη συγκεκριμένη μαθήτρια, «το σχολείο αποτελεί τη μοναδική διέξοδο στα προβλήματά της και τη μοναδική ευκαιρία συναναστροφής άλλων παιδιών», καταλήγει μεταξύ άλλων.

Γενική Ροή Ειδήσεων

PROUDLY POWERED BY CJ web | Copyright © 2017 {emprosnet.gr}
Made with love and a lot of coffee by CJ web, Creative web Journey